SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI

Kepada semua pengunjung kami yang dihormati..

ZHULIAN PRODUK SEISI KELUARGA

Wednesday, June 9, 2010

SHISHIEN Whitening












whitening 3-in-1 cleansing gel - PC 3142 RM69(WM) RM72 (EM)
*100 ml
mencerah, membersih dan melindungi kulit anda siang dan malam

Dengan Shishen Whitening 3-in-1 Cleansing Gel anda diberikan kulit wajah yang sihat sambil mengekalkan imbangan pH kulit. Pilihan gel ini adalah lembut namun pembersih yang kaya nutrisi berkesan ini bertindak menanggalkan kekotoran kulit, meninggalkannya menjadi berseri dan sihat. Gel pembersih 3-dalam-1 yang unik ini mengandungi Ekstrak tumbuhan Alpine penting seperti Ekstrak Mallow, Peppermint dan Primula serta pemutih kulit yang berkesan iaitu Alpha Arbutin bagi melembap, melindungi dan memutihkan kulit selain membersihkan kekotoran dan bendasing setiap kali ia digunakan. Ia lembut namun berkuasa, menjadikan kulit terasa lembut, licin dan segar.






shishen whitening toner - PC 3143 RM76 (WM) RM79 (EM)
*100 ml



membersih, menyegar dan mencerahkan wajah anda


Shishen Whitening Toner adalah penyegar khas yang mengembalikan sinar dan kejernihan wajah dengan bahan aktif pemutih seperti Alpha Arbutin iaitu agen penggalak pencerahan kulit pada semua jenis kulit, meminimumkan bintik hati - perubahan warna kulit yang disebabkan oleh penuaan dan pendedahan kepada matahari. Ia membantu mengurangkan tompokan, bintik dan jeragat. Bahan aktif pemutihnya membantu mengawal sebum bagi mengekalkan kulit bersih dan segar agar wajah menjadi lembut dan tiada cacat-celanya. Mudah meresap, semasa digunakan akan meninggalkan rasa dingin dan segar sambil melembutkan kulit.







shishen whitening day cream - PC 3144 RM79 (WM) RM79 (EM)
*50 g
 
kelihatan lebih cerah, berseri-seri lagi menawan


Pendedahan kepada cahaya matahari yang terlalu lama dan penuaan semula jadi menyebabkan kulit yang sebam, tidak sekata dan muncul bintik-bintik perang. Shishen Whitening Day Cream adalah krim siang eksklusif yang melindungi serta memutihkan berasaskan adunan sinergi tumbuhan herba Alpine seperti Ekstrak Mallow, Peppermint dan Primula yang mempunyai kesan pemutihan kulit yang jelas. Ia juga menyatukan ekstrak botani khas seperti ekstrak minyak zaitun, mulberi, likuoris dan timun bagi menyuburkan dan menyihatkan kulit. Penggunaan yang kerap akan menjadikan kulit kelihatan lebih putih, lebih muda dan lebih cantik.








shishen whitening night cream - PC 3145 RM93 (WM) RM96 (EM)
*50 g

kembalikan sinar dan kecerahan kulit wajah yang suram


Ambillah peluang penerimaan kulit di waktu malam untuk membebaskan ramuan pencerah pada krim pemutih ini untuk kesan yang lebih baik. Krim malam Shishen Whitening Night Cream yang mewah ini menjana semula kulit sepanjang malam, merupakan krim berkesan yang kaya berasaskan tumbuhan herba dari kawasan Alpine seperti Ekstrak Mallow, Peppermint dan Primula yang memberikan kesan pemutihan kulit yang jelas. Ia bertindak sepanjang malam untuk memutih, mencerah dan menerangkan kulit serta mengurangkan bintik gelap, bintik pigmentasi dan kecelaan hodoh lain pada kulit. Krim malam penyubur dan penghidrat hebat untuk pencerahan kulit wajah.









shishen whitening & exfoliating gel-PC 3146 RM70(WM)RM73 (EM)

*100 ml

serlahkan kecantikan dalaman sebenar


Dengan lembut, Shishen Whitening & Exfoliating Gel menanggalkan sel kulit mati dan saki-baki pada kulit. Ia membantu mencegah noda hitam, melembutkan kulit dan memberikan rasa kulit wajah yang bersih, segar dan lebih putih. Shishen Whitening & Exfoliating Gel mengandungi kombinasi Alpha Arbutin dan Ekstrak Alpine herba khas - pencerah kulit yang sangat aktif untuk pendekatan pencerahan kulit yang lebih berkesan, lebih cepat dan lebih selamat. Gel untuk kulit ini amat berkesan bagi mereka yang ingin menyental kulit wajah dalam rutin penjagaan kulit mereka.

No comments:

Post a Comment