SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI

Kepada semua pengunjung kami yang dihormati..

ZHULIAN PRODUK SEISI KELUARGA

Thursday, June 10, 2010

CANTIAGO



bantal saintifik contiago gred deluxe -
PC 3112 RM246 (WM) RM270 (EM) *1 unit






bantal saintifik contiago gred premium -
PC 3113 RM211 (WM) RM235 (EM) *1 unit












bantal saintifik contiago gred super deluxe - PC 3118







bantal saintifik contiago




Bantal Saintifik Contiago memberikan kedudukan anatomi yang elok untuk melindungi kepala, tengkuk dan bahu;
- meningkatkan postur tidur anda; menghilangkan kesakitan di tengkuk
- mengurangkan dengkuran.
- Sokongan kontur ergonomi khasnya membantu menggalakkan aliran darah yang baik dan penjajaran tulang belakang yang elok bagi mengurangkan keresahan semasa tidur, yang akan menjejaskan kualiti tidur anda. - - Keseluruhan bantal ini dilitupi fabrik yang memberikan perlindungan anti-hama dan anti-mikrob yang memastikan perlindungan menyeluruh yang bersih buat penggunanya.
- Pembinaan bantal dengan teras berlapis ini serta tepinya berkontur unik memberikan ketahanan bentuk yang tetap walaupun digunakan dalam jangka masa yang lama. (Fungsi Batu Mineral Jed hanya tersedia pada Bantal Gred Super Deluxe),

bantal peluk saintifik contiago -
PC 3114 RM260 (WM) RM285 (EM) *1 unit

ciri-ciri istimewa produk contiago








fungsi sinar inframerah jauh

sinar Inframerah Jauh yang dihasilkan melalui fabrik yang dirawat khas dengan Bioseramik dan Batu Mineral Jed berkuasa untuk menggalakkan pertumbuhan dan kecergasan sel hidup pada tubuh manusia.

fungsi bio-magnetik

magnet-magnet Kekal berkuasa yang ditatah ke dalam busa poliuretana membantu meningkatkan penembusan mendalam ke dalam tisu yang akan memberi tubuh tenaga dengan lebih pantas dan lebih cekap bagi mekanisme pemulihan sendiri.


fungsi terma

kombinasi lapisan khas yang dilapisi dengan Elemen Pemanas Karbon Bertebat yang dapat menghasilkan haba terma yang semula jadi selamat dan penting bagi menggalakkan pengaliran darah dan peransang kecergasan sistem tubuh.


fungsi batu mineral jed

dapat memancarkan Ion Negatif, Sinar Inframerah Jauh serta tenaga 'hidup' penting yang dapat menolong meningkatkan fungsi biologi sel tubuh serta meningkatkan aliran darah.

fungsi ion negatif

ion Negatif yang dihasilkan oleh fabrik yang dirawat khas dan Batu Mineral Jed digelar "ion baik" atau "ion gembira" dan ion ini dipercayai dapat memberi tenaga kepada sel tubuh dan meningkatkan sistem imun tubuh.


keselesaan tulen

rekaan berkontur ergonominya yang hebat memberikan sokongan yang baik kepada kepala, tengkuk dan tulang belakang bagi mencegah anda mengalami kesakitan tengkuk di siang hari, dan pada masa yang sama, membantu anda tidur dengan lebih nyenyak di malam hari.


fungsi anti-hama

lapisan mewah fabrik Damask Jacquard dirawat dengan proses rawatan yang menjerihkan bagi memberikan fungsi perlindungan anti-hama yang unik dan berkesan, lantas memberikan anda perlindungan terbaik daripada kebanyakan jenis hama yang ada.

servis dan penggantian bahagian tulen

Apabila perlu servis atau menggantikan Unit Kawalan Termostat pada Lapik Tilam Terapiutik Bio-ion Contiago, anda boleh memilih daripada pilihan yang tersedia agar anda dapat terus menikmati keselesaan tidur terbaik melalui penggunaan lapik tilam yang popular ini.



unit kawalan termostat:

unit kawalan termostat (king)- PC 3119 / PC 3125

unit kawalan termostat (queen) - PC 3120 / PC 3126

unit kawalan termostat (single) - PC 3121 / PC 3127







jaminan produk lapik tilam terapiutik bio-ion contiago



Lapik Tilam Terapiutik Bio-ion Contiago dilindungi Jaminan Produk selama 1 tahun supaya anda yakin menggunakan dan menikmati kebaikan produk unik ini.







lapik tilam terapiutik bio-ion contiago (king) -
 PC 3112 RM3998 (WM) RM4098 (EM)







lapik tilam terapiutik bio-ion  (queen) -

PC 3123 RM2998 (WM) RM3098 (EM) *1 unit
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lapik tilam terapiutik bio-ion contiago (single) - PC 3117 RM1888 (WM) RM1938 (EM) *1 unit
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lapik tilam terapiutik bio-ion contiago




Lapik Tilam Terapiutik Bio-ion Contiago menggunakan kombinasi unik 11 lapisan bahan berkualiti tinggi khas untuk sokongan teguh tetapi lembut pada kepala, servik, tulang belakang dan tubuh serta rekaan berfungsinya melaras kepada kontur tubuh individu, sentiasa melaras-sendiri bagi melegakan titik tekanan dengan poket pengudaraan terbina-dalam dan permukaan busa runcing yang menggalakkan aliran udara bagi permukaan tidur yang lebih selesa. Lapik tilam ini direka cemerlang cengan busa berkualiti tinggi dan bahan-bahan lain seperti Bulu Bebiri Sintetik yang dilitupi fabrik Polipropilena Damask Jacquard menarik dan selesa yang berkualiti dengan perlindungan anti-hama, yang memberikan rasa kemewahan dan kelembutan. Selain membekalkan fungsi-fungsi Sinar Inframerah, Bio-Magnetik, Batu Mineral Jed dan Ion Negatif, ia juga mengandungi Elemen Pemanas Karbon Bertebat berkualiti tinggi untuk haba Terma yang semula jadi selamat dan penting bagi kebaikan yang tiada bandingan dalam mengoptimumkan kesejahteraan semasa anda lena di dalam kerehatan dan keselesaan tidur yang mendalam

No comments:

Post a Comment