SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI

Kepada semua pengunjung kami yang dihormati..

ZHULIAN PRODUK SEISI KELUARGA

Wednesday, June 9, 2010

SHISHIEN AGE PERFECT




shishen age perfect cleansing milk -
PC 3147 RM76 (WM) RM79 (EM)  *120 ml

hasil yang begitu berkesan

Shishen Age Perfect Cleansing Milk adalah susu pembersih menakjubkan yang meningkatkan kecantikan kulit. Diformulasikan dengan Ekstrak botani seperti Ekstrak Teh Hijau dan Lemon, susu pembersih ini meningkatkan kejernihan wajah sementara melembapkan dan meneutralkan kesan kekeringan dan penuaan dari matahari, udara dan haba harian agar kulit menjadi lembut, segar dan selesa.


 
 
 
 
shishen age perfect cleansing gel -
PC 3148 RM76 (WM) RM79 (EM) *120 ml





membersih ke arah wajah yang lebih muda bertenaga

Formulasi pembersih lembut yang membersih mendalam dan membersihkan liang-liang untuk membantu mengekalkan kulit yang sihat dan menawan. Shishen Age Perfect Cleansing Gel mengandungi kompleks botani aktif dan ekstrak tumbuhan khas dengan kesan kebaikan yang melindungi dan menjana-semula epidermis. Gel pembersih wajah yang lembut dan canggih yang menghasilkan buih-buih lembut untuk wajah yang segar, bersih, cantik dan muda - meninggalkan kulit terasa segar, bersih dan bertenaga.








shishen age perfect revitalising and firming toner -
PC 3149 RM76 (WM) RM79 (EM) *120 ml


kembalikan kecantikan dan keindahan wajah semula jadimu

shishen age perfect revitalising and firming toner ialah penyegar berasaskan botani yang unik di dalam rawatan kecantikan yang sempurna. Teksturnya yang lembut dan formulasi botaninya memberikan kebaikan pelbagai-fungsi - menyegarkan, memberikan tenaga dan menganjalkan dengan kompleks botani yang berkesan dan aktif yang mengandungi ekstrak tumbuhan istimewa. Ia mengeton kulit, menghidratkan dan menyuburkan tisu dengan kesan imbangan sebum tambahannya. Sifatnya yang menyejuk dan melegakan mengembalikan pH normal kulit serta menyegarkan kembali kulit sambil mengurangkan kehadiran garisan halus ke arah penampilan yang muda berseri.




shishen age perfect day cream - PC 3150 RM88(WM)RM91(EM)

*50 g

penampilan semuda yang dirasa!
kompleks botani aktif dan protein yis yang memberikan khasiat penghidratan rapi secara berterusan. Shishen Age Perfect Day Cream membantu menyuburkan dan melembutkan kulit, menjadikannya kelihatan nyata lebih muda. Diperkayakan dengan Vitamin E iaitu bahan antioksida yang terbukti, Ekstrak Lemon yang mengandungi Vitamin C, membantu menguatkan kulit sementara Ekstrak Teh Hijau pula melegakan dan menjadikan kulit kelihatan lebih muda




shishen age perfect night cream - PC 3151 RM88(WM)RM91(EM)


*50 g
jangan dimamah usia, tampilkan wajah yang muda!
Dengan Shishen Age Perfect Night Cream, anda boleh kelihatan benar-benar lebih muda! Ia bertindak sewaktu anda tidur dengan membantu membekalkan kulit dengan keupayaan memperbaiki kerosakan kulit yang berlaku di siang hari. Ia meresap jauh ke dalam dan ia tidak meninggalkan kesan berminyak pada kulit. Rumusannya kaya lagi mewah dengan minyak kompleks botani aktif yang mengandungi protein yis untuk melawan dan mengurangkan pembentukan garisan kedut yang baru dan sedia-ada. Diperkayakan dengan Vitamin E iaitu sejenis bahan antioksida yang terbukti, serta Ekstrak Lemon, Vitamin C dan Ekstrak Teh Hijau bagi menguatkan dan melegakan kulit agar kulit wajah sentiasa cantik. Ia memberikan penyuburan rapi, memperbaiki dan penguatkan kolagen dan matrik elastin kulit bagi pembaharuan kulit wajah anda.





shishen age defense serum -
PC 3152 RM233 (WM) RM238 (EM) *30 ml
serum pelindung penuaan penting hanya untuk anda

Ringan dan selembut sutera, kuasa pembaharuan dan kemudaan kulit anda dipertingkatkan kepada tahap kesempurnaan dengan serum berkuasa ini. Sejenis pelembap rapi, Shishen Age Defense Serum mengandungi kombinasi ramuan istimewa yang mengembalikan kemudaan kulit dengan berkuasa lagi berkesan bagi memberikan kesan kelegaan pada kulit. Penyatuan terbaik kosmetologi dan alam semula jadi serta mengandungi kepekatan tinggi komplek botani aktif dan ekstrak tumbuhan dengan Vitamin E yang memiliki tindakan pertumbuhan-semula kulit. Ia menguatkan kolagen asal dan matriks elastin bagi menjadikan kulit lebih lembut, kenyal dan bertenaga.






shishen age perfect eye gel -
PC 3153 RM119 (WM) RM124(EM) *20 ml


berikan matamu pemulihan sempurna

Shishen Age Perfect Eye Gel menyuburkan dan mengeton kulit halus di sekitar mata. Ia membantu mengembalikan imbangan lembapan semula jadi dan menyegarkan kembali kulit. Gel mata yang melegakan ini diformulasikan dengan kepekatan tinggi kompleks botani aktif yang meresap ke dalam kulit apabila diurut lembut dan ia berkesan memudarkan garisan halus sekitar mata. Ia mengurangkan lingkaran hitam dan bengkak sekitar mata dan ia juga melambatkan tanda penuaan yang kelihatan untuk kecantikan mata yang menarik dan kelihatan muda.





shishen intensive hydrating mask -
PC 3154 RM110 (WM) RM115(EM) *120 ml

penghidratan penting bagi kulit anda
Untuk kulit wajah pada kesihatan optimum dan untuk menjadikannya seperti baru, anda memerlukan pupur penghidratan-semula yang rapi lagi berkesan seperti Shishen Intensive Hydrating Mask mempunyai kepekatan kompleks botani aktif yang tinggi, serta Natrium PCA dan Gliserin iaitu dua pelembap dan emolien yang sangat mujarab memberikan siraman yang menyegarkan pada wajah anda. Ia juga menghaluskan tanda-tanda kekeringan dan menyerlahkan kulit anda bagi wajah yang terhidrat dan segar bertenaga

























 
 
 

No comments:

Post a Comment