SELAMAT DATANG KE BLOG KAMI

Kepada semua pengunjung kami yang dihormati..

ZHULIAN PRODUK SEISI KELUARGA

Thursday, June 10, 2010

API TERMINATOR,XTRA,JUNGLE FRESH

Api Terminator -
HC 3041 RM119 (WM) RM121(EM)




Bayangkan jika anda terjaga dari tidur, lalu terbau asap dan api yang mara di sekeliling anda...dan anda tidak dapat melakukan apa-apa kerana tiada apa yang dapat membantu memadamkan api tersebut atau memberi anda peluang untuk menyelamatkan diri. Demikianlah tragedi yang mungkin terjadi sekiranya kita gagal melengkapkan kediaman atau pejabat dengan perlindungan mudah pemadam api seperti Api Terminator. Api Terminator adalah pemadam api serbuk kering yang telah diuji oleh SIRIM dan terbukti dapat menangani tiga jenis kebakaran yang sering berlaku di kediaman, pejabat, dapur, kenderaan atau bengkel - bahan mudah terbakar seperti kayu, kertas, cecair petrol atau gris serta api daripada peralatan elektrik. Api Terminator mengeluarkan serbuk kimia halus "ABC 40" - perencat dan penumpas kebakaran yang amat berkesan dengan melapisi dan melitupi bahan atau cecair terbabit, serta memadamkan kebakaran tersebut bagi mencegahnya dari marak. Dengan adanya Api Terminator, anda atau orang yang disayangi mempunyai lebih banyak masa untuk melarikan diri dari bahaya. Api Terminator dikeluarkan dengan kapasiti pemadam api berkesan sebanyak 1000 g bagi menawarkan perlindungan keselamatan yang diperlukan anda sekeluarga. Jangan biarkan orang yang disayangi terdedah kepada bahaya, dapatkan Api Terminator sekarang!



serbuk pencuci ultra pekat xtra wash - HC 3001 (1 kg) / HC 3090 (3.3 kg)




serbuk pencuci ultra pekat xtra wash -
HC 3001 (1 kg) / RM15.50 (WM) RM16.50 (EM)
HC 3090 (3.3 kg) RM46.50 (WM) RM49.50 (EM)

 
Xtra Wash adalah sebatian pencuci pakaian yang hebat lagi menakjubkan dalam menanggalkan kesan dan bau yang degil pada pakaian anda, dan yang tinggal hanyalah pakaian putih yang lebih putih dan pakaian berwarna yang lebih menyerlah warnanya berbanding sebelumnya. Ia meresap jauh ke dalam serat dan menanggalkan kesan yang paling degil seperti kesan mentega, gris dan protein dari sisa makanan dengan berkesan dan cepat. Formulasi Xtra Wash yang baru dan dipertingkatkan memberikan pelbagai ciri-ciri handalan, menjadikannya pilihan Nombor Satu untuk pembersihan segala jenis cucian. Ia mengandungi Sodium Tripolifosfat iaitu bahan pembina berkuasa untuk melembutkan dan memperbaiki struktur fabrik, Peluntur Suria untuk meningkatkan keputihan fabrik, Oksigen Aktif dan Agen Bioaktif untuk kuasa tambahan untuk pembersihan dan penanggalan kesan degil, Bioenzim yang diformulasi khas serta Agen Pengasing bagi melembutkan air agar cucian menjadi lebih bersih. Formula bebas-bilasan membantu mengekalkan kecerahan pakaian dan mengurangkan sisa-sisa yang menjengkelkan. Dihasilkan dengan sifat anti-karat berkuasa, ia membantu mencegah pembentukan karat pada butang dan zip logam serta melindungi komponen dan paip logam mesin basuh. Apabila anda inginkan aktiviti mencuci pakaian yang menyeronokkan, pilihlah Xtra Wash!
 
 
 
cecair pencuci pinggan mangkuk xtra clean -
HC 3002 RM14.30 (WM) RM15.30 (EM)

pembersih ubin xtra glow - HC 3003 RM13.30 (WM) RM14.30 (EM)

Kini Xtra Clean menjadi bertambah hebat lagi! Xtra Clean adalah cecair pencuci pinggan mangkuk berkualiti yang tiada tandingannya, buat mereka yang inginkan hanya yang terbaik. Didatangkan dengan ciri-ciri tambahan untuk rangkaian pembersihan yang menyeluruh dan berkesan serta kesan antiseptik dan antimikrob yang penting untuk menyahjangkit dan menjauhkan ancaman kuman patogenik, bakteria, kulapuk dan yis daripada terbentuk pada pinggan mangkuk dan peralatan dapur lain. Xtra Clean membawa kebersihan pinggan mangkuk ke tahap yang baru. Dengan mudah, ia dapat menangani kotoran degil pada pinggan mangkuk, gelas dan barangan perak bagi memastikan segala peralatan dapur anda bersih dan bersinar-sinar! Ia mengandungi Agen-Aktif Permukaan berkuasa untuk kuasa penanggalan sisa berkesan yang mencuci kotoran, minyak dan kesan degil pada barangan memasak dan pinggan mangkuk secara berkesan. Diformulasikan dengan haruman lemon yang menyegarkan menjadikan tugas mencuci pinggan mangkuk menjadi begitu menyenangkan dan menenangkan.


pembersih lantai xtra shine - HC 3004 RM14.50 (WM) RM15.50 (EM)
Menjadikan lantai ubin, marmar, terazo dan kayukeras di kediaman anda kelihatan baru dengan Xtra Shine - pembersih lantai profesional handalan untuk kediaman anda! Xtra Shine direka khas untuk menanggalkan kotoran dan gris pada lantai tanpa meninggalkan sebarang sisa yang tidak menyenangkan. Diformulasikan khas untuk membantu mengekalkan keindahan asli lantai ubin, terazo, marmar dan vinil. Xtra Shine bagus untuk pembersihan cepat dan mudah dengan hasil menakjubkan yang tidak ditawarkan oleh pembersih lantai lain. Ia mempunyai formulasi kepekatan tambahan dengan rumusan berkuasa dan berkesan bagi memberikan keupayaan menanggalkan kotoran dan sisa dengan berkesan - memberikan keberkesanan pembersihan hebat dan hasil yang harum menawan!




pencuci pelbagai guna pekat xtra multi - HC 3005 RM14.90 (WM) RM15.90 (EM)
Geram dan bosan melihat kesan degil? Dapatkan Pencuci Pelbagai Guna Pekat Xtra Multi sekarang bagi melegakan kerungsingan anda! Xtra Multi dirumus khas bagi membantu anda menanggalkan kesan dan kotoran yang paling degil untuk pembersihan yang lebih berkesan dan lebih cekap. Xtra Multi dihasilkan teliti untuk digunakan pada kebanyakan permukaan di kediaman seperti lantai, ubin, tab mandi, peralatan dapur, dapur, tingkap, kaca, cermin, malahan pakaian! Agen aktif-permukaannya berkeupayaan menanggalkan secara efektif segala kesan seperti kotoran, habuk, minyak, gris, alat solekan dan kesan yang telah kering pada pakaian selain meninggalkan haruman Lavender dan Pokok Pain berterapi menyegarkan pada permukaan yang telah dicuci. Rumusan biodegredasinya adalah mesra alam dan selamat untuk semua kemasan selain ianya lembut pada tangan. Xtra Multi benar-benar pilihan tepat yang meninggalkan barangan dan permukaan di kediaman anda kelihatan baru dan bersinar kembali!




dispenser wangian udara automatik jungle fresh - HC 2005 RM128 (WM) RM133(EM)
Dispenser Wangian Udara Automatik Jungle Fresh adalah sistem dispenser wangian udara boleh-diprogram secara automatik yang kompak bagi mewujudkan udara luar yang menyegarkan di dalam kediaman anda. Sesuai untuk kegunaan di kediaman, pejabat, kafeteria, restoran, hotel dan kelab, ia adalah sistem dispenser wangian udara automatik yang terbaik di pasaran kini. Menjimatkan, tidak perlu penyelenggaraan dan boleh dipercayai untuk operasi jangka panjang yang tidak menyusahkan, dengan jangka hayat pengoperasian dan jangka hayat bateri yang panjang - hanya memerlukan dua biji bateri No. 1 yang dapat bertahan melebihi 3 bulan atau 3,000 kali semburan! Ia adalah sistem dispenser wangian udara yang kompak dan ideal dengan teknologi peneutralan dan pewangian udara terkini. Ia menampilkan ciri-ciri istimewa termasuk lampu penunjuk kuasa LED, penetap masa semburan dan 3 fasa induksi untuk aplikasi mudah tanpa masalah dan tanpa penyelenggaraan, sama ada di rumah mahupun di tempat kerja. Ia mudah dipasangkan dan beroperasi secara automatik untuk menikmati fungsi hebat.



penyembur bermeter jungle fresh - citrus lemon -
 HC 3031 16.70 (WM) RM17.50 (EM)  * harga sama semua pewangi
Litupi kediaman anda dengan semerbak haruman lemon yang menyegarkan dengan pilihan citrus ini. Haruman buah yang lembut memikat, menawan dan mempesonakan




penyembur bermeter jungle fresh - woody - HC 3033
Bebaskan dirimu di dalam aroma pilihan anda ini dan hasilnya adalah sebuah memori indah yang berkekalan. Nikmati keindahan haruman menakjubkan ini. Berikan keluarga anda sebaran bauan yang memikat hati ini.




penyembur bermeter jungle fresh - country fresh - HC 3032
Pilihan tepat untuk haruman menyegarkan. Country Fresh adalah penyegar terbaru dalam rangkaian wangian udara kami. Ia mencipta mood dan kenangan sempurna yang berkekalan di minda. Haruman udara desa memberikan rasa keselesaan kediaman yang terpelihara dari gangguan dunia luar.



penyembur bermeter jungle fresh - apple - HC 3034

Haruman epal menyegarkan dengan aroma buah lazat. Haruman mengasyikkan ini membebaskan bau epal ranum yang mempunyai tarikan yang tidak mungkin akan dilupakan. Sesungguhnya ia adalah haruman yang menarik lagi mempesonakan. Hayatilah kelazatan haruman ini.

pewangi yang sesuai buat kereta dan bilik!




pewangi semburan jungle fresh untuk kereta dan bilik - passion - HC 3035  RM16.50 (WM) RM17.50 (EM)  * harga adalah sama
 
Disyorkan untuk menerbitkan mood romantik. Direka bagi menimbulkan keghairahan terhadap kenikmatan hidup. Haruman menyegarkan bagi membangkitkan semangat serta merangsang kepekaan dirimu.
 
 
 
 
 
 
 
pewangi semburan jungle fresh untuk kereta dan bilik - sensual - HC 3036





Bangkitkan suasana di dalam kereta atau pun bilik dengan haruman sensasi yang dapat menenangkan perasaanmu dengan keselesaan. Haruman sensual yang memberikan anda rasa hebat bersemangat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
pewangi semburan jungle fresh untuk kereta dan bilik - relaxant - HC 3037





Berehat pada bila-bila masa! Tiada pilihan yang sehebat haruman menenangkan ini yang membisikkan ketenangan ke dalam dirimu. Hayati haruman mengasyikkan ini yang sungguh luar biasa kenikmatannya.

No comments:

Post a Comment